Tuesday, November 9, 2010

Wall Street: Money Never Sleeps

Saturday, Astra Theater Essen

Wall Street: Money Never Sleeps

Saturday: the movies.... E., M., C. & I chose to watch WS2. Good decision I'd say :) Also good: Ice-cream n tons of candy for dinner haha. Dude seriously, Nappo is awesome!!
Otherwise calm weekend... it was just sooo cold. I dislike that quite a lot. Also C. (my roomie) n me made some marble-cake. Delicious!
Should probably be studyin... but I don't feel like it, really...
yupp...

The other day at the cafeteria lunchtime: Some friends n I talked about deep-fryin food. Basically it is possible to fry pretty much anything: even Ice-Cream! Yup u heard right. Now just the question: Should we just cuz we can?!
Somehow I wanna say no, but somehow I want to taste it at least haha.
Anyone got a chip pan? R u bold enough?

Uebersetzung:
Samstag: Kino... E., M., C. & Ich haben uns entschieden "Wall Street: Geld schlaeft nicht" zu schauen. Gute Entscheidung wuerd ich sagen :) Auch gut: Eis und ne riesen Menge von Suessigkeiten zum Abendessen haha. Leute wirklich, Nappo ist voll lecker!!
Ansonsten eher ruhiges WE... es war einfach sooo kalt. Ich mag das wirklich nicht.
Ausserdem haben C. (meine Mitbewohnerin) und Ich nen Marmorkuchen gebacken. Lecker!
Sollte wohl studieren... aber ich fuehl mich gerade nich danach, wirklich...
yupp...

Letztens Mensa zur Mittagszeit: haben ein paar Freunde und ich vom Frittieren von Essen geredet. Theoretisch gesehen ist es moeglich so gut wie alles zu frittieren: selbst Eiscreme! Yup, ihr habt richtig gehoert. Nun aber die Frage: Sollten wir nur da wir es koennen? Einerseits wuerd ich nein sagen, andererseits wuerd ichs auch gerne probieren haha.
Hat jemand ne Friteuse? Bist du mutig genug?

No comments:

Post a Comment